Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Επιστολή από: Επόμενο υποψήφιο Μάριο Ζ.

Είμαι ένα πειραματόζωο στο πείραμα που λέγεται «δημοκρατία».

Είμαστε σε «χρεωκοπία» άρα ΔΕΝ πρέπει ν’ αντιδρώ.

ΔΕΝ πρέπει ν΄αντιδρώ άρα ΔΕΝ συμμετέχω σε πορείες.

ΔΕΝ συμμετέχω σε πορείες άρα ΔΕΝ με συλλαμβάνουν.

ΔΕΝ με συλλαμβάνουν άρα ΔΕΝ είμαι ένοχος.

ΔΕΝ είμαι ένοχος άρα ΔΕΝ με προφυλακίζουν.

ΔΕΝ με προφυλακίζουν και... Είμαι ένα πειραματόζωο στο πείραμα που λέγεται «δημοκρατία»...



Είμαι ένα πειραματόζωο στο πείραμα που λέγεται «δημοκρατία».

ΔΕΝ είμαστε σε «χρεωκοπία» και θέλω ν’ αντιδράσω.

Θέλω ν΄αντιδράσω άρα συμμετέχω σε πορείες.

Συμμετέχω σε πορείες άρα με συλλαμβάνουν.

Με συλλαμβάνουν άρα είμαι ένοχος.

Είμαι ένοχος άρα με προφυλακίζουν.

Με προφυλακίζουν και ΔΕΝ είμαι πια πειραματόζωο,

αλλά ένας άνθρωπος που μόλις έμαθε πως ΔΕΝ ζεί σε «δημοκρατία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.