ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
Βασικός μισθός 535 ευρώ, αύξηση ορίου απολύσεων, μείωση στο μισό των αποζημιώσεων, αύξηση του Φ.Π.Α, πάγωμα μισθών, 40 χρόνια δουλειάς για κανονική σύνταξη !!! κατάργηση του Ο.Μ.Ε.Δ , κατάργηση συλλογικών συμβάσεων.
Είναι σαφές ότι αυτά τα μέτρα δεν έχουν να κάνουν με την μείωση του δημόσιου ελλείμματος αλλά με την πρόθεση των καπιταληστών να θησαυρίσουν.
Η συναίνεση σε αυτές τις επιλογές σημαίνει ουσιαστικά το τέλος των δικαιωμάτων των εργαζομένων , σημαίνει το τέλος των κατακτήσεων της εργατικής τάξης , σημαίνει ότι καλούμαστε οι εργαζόμενοι από εργοδότες, κυβερνήσεις, ΜΜΕ, Ε.Ε, και το μεγάλο αφεντικό - νταβατζής το ΔΝΤ, ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΊΣΗ ΤΟΥΣ .
Αυτή η κατάσταση επηρεάζει και τον κλάδο μας .Είναι γνωστό ότι οι εταιρείες ταχυδρόμησης – ταχυμεταφοράς καταγράφουν συνεχή ρεκόρ αύξησης της κερδοφορίας τους .
Είναι επίσης γνωστό ότι το υπουργείο μεταφορών φέρνει νομοσχέδιο που θα έχει ψηφιστεί ως τον Οκτώβρη του 2010 που απελευθερώνει την ταχυδρομική αγορά ανοίγοντας την πόρτα της ιδιωτικοποίησης των ΕΛΤΑ.
Παρόλα αυτά οι εργοδότες μιλάνε για κρίση αξιοποιώντας στο έπακρο μια σχετική ύφεση που καταγράφηκε για πρώτη φορά στον κλάδο μας το 2009. Πιέζουν για ακόμα περισσότερη μείωση του εργατικού κόστους και αυτό φάνηκε ξεκάθαρα στην DPD Interattica.
Το λουκέτο της εταιρείας σημαίνει περισσότερα κέρδη για την A.C.S η οποία απορρόφησε το πελατολόγιο της DPD Interattica χωρίς να απορροφήσει όμως και τους 214 εργαζόμενους, οι οποίοι οδηγήθηκαν στην ανεργία .
Η κατάσταση στις εταιρείες του κλάδου με προβλήματα στην καταβολή μισθοδοσίας , με κλεισίματα franchise καταστημάτων , απολύσεις συναδέλφων, μαύρη εργασία , μπλοκάκι και χρησιμοποίηση ενοικιασμένων πρέπει να απαντηθεί ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ .
Να περιφρουρήσουμε το δικαίωμα στην εργασία, στην ασφάλιση , την υπογραφή και τήρηση των συλλογικών συμβάσεων, την αναγνώριση συνέχειας εργασίας ανεξάρτητα εργοδότη ή πράκτορα.
Έχοντας αυτά υπόψη το Σ.Ε.Τ.Τ.Ε.Α οργάνωσε στάση εργασίας στις 22/04/2010 και στα πλαίσια αυτής της κινητοποίησης αποκλείστηκαν δυο καταστήματα , η SPEEDEX Αμπελοκήπων και Γενική Ταχυδρομική Ζωγράφου.
Οι λόγοι που αποκλείσαμε αυτά τα δυο καταστήματα είναι η καθυστέρηση μισθοδοσίας , η μη καταβολή δώρων ,οι αυθαίρετες απολύσεις χωρίς αποζημιώσεις. Το αποτέλεσμα ήταν μέσα και από την μαζική στήριξη και συμμετοχή των εργαζομένων, να καταβληθούν τα χρήματα της μισθοδοσίας στην Γενική Ταχυδρομική και το δώρο πάσχα
στην SPEEDEX Αμπελοκήπων.
Ειδικά στην περίπτωση SPEEDEX Αμπελοκήπων οπού το κατάστημα είναι franchise.Προειδοποιούμε την μητρική SPEEDEX ότι δεν θα δεχτούμε συνάδελφοι μας να δουλεύουνε άλλο απλήρωτοι . Δεν θα δεχτούμε απολύσεις , αλλά ούτε και ενοικιαζόμενους εργαζόμενους, σε περίπτωση πώλησης του καταστήματος ή μέρους αυτού.
Η μόνη αποδεκτή λύση από μεριάς του Σ.Ε.Τ.Τ.Ε.Α είναι η αναγνώριση συνέχειας εργασίας ανεξαρτήτως εργοδότη. Η μητρική εταιρεία έχει ευθύνη για την κατάσταση των εργαζομένων στα franchise τα οποία δεν είναι ανεξάρτητα.
Αυτό φάνηκε καθαρά στην περίπτωση της αλλαγής πράκτορα στην A.C.S Αγίας Παρασκευής , όπου έπειτα από τις παρεμβάσεις του Σ.Ε.Τ.Τ.Ε.Α το σύνολο των χρηματικών διεκδικήσεων των συναδέλφων το κατέβαλε η μητρική A.C.S .
Ο Σ.Ε.Τ.Τ.Ε.Α. καλεί στην απεργία
ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΜΑΙΟΥ ΣΤΙΣ 11:00 πμ
Στο Μουσείο (Πατησίων και Μάρνης)
ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ
ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ
Το θορυβώδες, πυρομανές «εγώ»
-
Σε μπαρ στο Παγκράτι θαμώνες γιόρταζαν γενέθλια, η τούρτα πάνω της έφερε
βεγγαλικό, ο σερβιτόρος τη σήκωσε ψηλά και λαμπάδιασε η εύφλεκτος
διακόσμηση στο...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.